piątek, 21 września 2018

Powody spisku, scena 6-7

SCENA 6


  SCENA: jak zaplanowano
Ktos w koncu musi do mnie przyjsc. Czy beda to poganiacze? 50%
  WYROCZNIA:
    wynik: Nie
W takim razie moze moj cialoksztaltowacz? 50%
  WYROCZNIA:
    wynik: Tak
Skoro sie sam pokwapil to napewno nie z blachego powodu. Ciekawe co mu chodzi po glowie?
  TEMAT: przyjaźń
  FOKUS: Wprowadzenie nowej postaci niezależnej
  AKCJA: rujnowanie
  AFEKT: Gwałt (zachowanie)
// Hmm. Bardzo ciezko cos z tego intuicyjnie na poczekaniu wymyslec.
Powiedzmy ze moj cialoksztaltowacz byl z kims w bardzo dobrych jak na skavena stosunkach, nie opartych na rywalizacji strachu i hierarchii, ale cos sie stalo co zniszczylo ich wzajemne stosunki.
Czy cialoksztaltowacz chce sie brutalnie zemscic czy moze chodzi o cos innego? 50%
  WYROCZNIA:
    wynik: Tak
Czy chce sie zemscic na skavenie z ktorym mial dobre stosunki? 50%
  WYROCZNIA:
    wynik: Tak
W takim razie to pewnie z powodu tego skavena zepsuly sie te stosunki. Nie mowil by mi tego bez powodu.
Czy chce wyznaczyc mi role do odegrania w tej zemscie? 50%
  WYROCZNIA:
    wynik: Tak
Wiec mam wziac udzial w spisku... Ciekawe tylko czy smierc mojego wczesniejszego wladcy byla efektem spisku cialoksztaltowacza aby mnie pojmac czy tez trafilem z przypadku... Tym przekletym skavenom nie wolno ufac!
W takim razie ulepszal mnie nie po to aby sprzedac lub na potrzeby klanu lecz w prywatnym celu... Czy to ja mam zabic jego wroga? 70%
  WYROCZNIA:
    wynik: Tak i...
I rzucic podejrzenia na inny klan. Ciekawe dlaczego nie wynajal do tego celu zabojcy z klanu Eshin? Pewnie dlatego ze ofiara nalezy do klanu Skaul jak ja. Mam byc zwrocony klanowi jako ulepszony okaz i wykonac misje bo wroce do niego na dalsze eksperymenty, co w zasadzie mnie calkowicie przekonalo.
Kim jest moj cel?
  POSTAĆ
    charakter: Nieobliczalny
    afekt: Zakochanie
    płeć: M
    waga: 2
    budowa: 2
    zdrowie: -2
    włosy: 3
    intelekt: -2
    kolor: krwisty
To poteznie zbudowany skaven, jednak o sporych problemach zdrowotnych i zrytym przez narkotyki mozgu. Taki osobnik mogl przezyc tylko bedac wysoko w hierarchii. To Zameek - sam herszt mojego stada w tym pod-miescie, znany ze swoich napadow furii wyzywajacy sie na niewolnikach.
Zabicie go i rzucenie podejzen na inny klan moze doprowadzic do otwartego konfliktu. Na jaki klan mam podlozyc dowody?
  TEMAT: potęga
Uuu. Na jeden z Wielkich czterech klanow
  TEMAT: nowiny
Na Skryre, znany z ciaglych nowosci technologicznych.
No tego sie nie spodziewalem. Profilaktycznie dziekuje mu za to ze mnie oszczedzil. Lepiej zginac w walce w trakcie proby zabojstwa niz u tego oprawcy bedac okazem do dalszych eksperymentow.
W ciagu kilku dni powroce do pelnego zdrowia i bede wyslany z powrotem do mojego klanu.

[dopisuje watek:upozorowanie morderstwa przez Skryre; postac: herszt Zameek; chaos 7]

KONIEC SCENY 6

SCENA 7

   SCENA: inna scena
   ZDARZENIE:
      fokus: Wydarzenie poza kadrem
      temat: nadzieja
      akcja: szkodzenie
Niewolnik wydajacy narkotyki zmienil wlasciciela w scenie 2. Nowy wlasciciel nie kupil go jednak dla sluzby. Zostal od razu wcielony do grupy innych zniewolonych klanbraci i wyslany na (praktycznie samobojcza jak to bywa ze zniewolonymi klanbracmi) misje na powiechnie.
Czy misja byla planowana duzo wczesniej zanim zostal do niej szybko przydzielony? 80%
  WYROCZNIA:
    wynik: Tak i...
i dowodca ktory ja przygotowal mial zarezerwowane jedno miejsce na osobnika ktory zostanie w niej poswiecony. Zapewne dotyczylo to aktywacji jakiejs pulapki, lub nawet urzadzenia skonstuowanego przez Skryre. Nie bez powodu wiec moj cialoksztaltowacz chce upozorowac morderstwo zrzucajac wine na ten klan. Musi miec potwierdzone informacje o wspolpracy bojowej klanow Skaul i Skryre w naszym pod-miescie.
Przypieczetowany los niewolnika od ktorego odebralem narkotyki z pewnoscia oddali moje szanse na dowiedzenie nieslusznego oskarzenie mnie.

Wciaz przebywam zamkniety w zagrodzie (z konca SCENY 6)
KONIEC SCENY 7

2 komentarze:

  1. Hehe, intryga się zagęszcza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba uwazac bo tym generatoremm bardzo latwo ja rozbudowac do nieskonczonej liczby watkow ;)

      Usuń

W jamie herszta Skryre - zwyciestwo - czesc 2, scena 22

SCENA 22 - Czesc 2 Z kula w lapie patrze w dol na pole bitwy i oceniam odleglosc. Jestesmy nieco daleko od kotla walk ale za to wysoko c...